Jdi na obsah Jdi na menu
 


20. 10. 2009

Citáty o službách a zákaznících

1) Snažte se o to, aby vaše produkty a služby, byly jiné než u ostatních. A zákazníci k vám přilnou jako lepidlo.

2)Každý, kdo odešel z vaší firmy jí nadále reprezentuje. Může ji pomlouvat nebo chválit.

3)  Existují pouze dva způsoby, jak se odlišit. Buď jste lepší nebo levnější.

4) Just like a good customer, it is more effective to retain key employees than to replace them.

5) Chystáme-li se zacházet se zákazníkem jako s dobytkem, musíme rovněž přijít s obchodním modelem pro dobytek.

6)  Trávit čas se zákazníky je pravděpodobně ten nejlacinější kurz, který můžete o vztahu se zákazníky absolvovat.

7) Consumers are statistics. Customers are people.

8) Zboží má takovou hodnotu, jakou je je za něj kupující ochoten zaplatit.

9)  It´s not about knowing your customer. It´s about your customer knowing about you.

10)  Zákazník nemá vždycky pravdu. Mýlí se stejně často jako má pravdu.

11) Zákazník, který si stěžuje, je můj nejlepší kamarád.

12) Zákazníci, stejně jako srdce, jdou tam, kde si jich váží.

13) Don´t tell me how good you make it; tell me how good it makes me when I use it.

14) Business is a lot like tennis - those who don´t serve well end up loosing.

15)  Mnoho lidí si myslí, že zákazníci jsou jako autobusy. Přijíždějí pravidelně a často. Mýlí se!